Waarom een rebranding voor jouw bedrijf? Zie deze 11 redenen
In de snel veranderende wereld is het handhaven van een opvallende en aantrekkelijke visuele identiteit van belang; rebranding is een optie…
In de snel veranderende wereld is het handhaven van een opvallende en aantrekkelijke visuele identiteit van belang; rebranding is een optie…
Een sterke merkmerk is van onschatbare waarde voor elk bedrijf. Het vertegenwoordigt niet alleen je producten of diensten…
De Tweede Kamerverkiezingen zijn niet te missen, je ziet opeens overal politici. Maar laten we eens kijken naar de logo’s van de politieke partijen.
Voor bedrijven zijn goede afbeeldingen eveneens van groot belang, want ze trekken de aandacht van kijkers. Dit geldt zelfs voor slechte foto’s, maar dan met een vaak negatief effect.
Voor bedrijven en organisaties is het van levensbelang om goed personeel te vinden. Het vinden van de juiste mensen maakt vanzelfsprekend het verschil.
De kosten van een logo kunnen sterk variëren, afhankelijk van verschillende factoren, zoals de complexiteit van het ontwerp, de ervaring en bekendheid van de ontwerper…
Vaak worden ‘branding’, ‘identiteit’ en ‘logo-ontwerp’ door elkaar gehaald. Daarom tijd voor verduidelijking. Want wat zijn nou de verschillen?
Het neerzetten van een sterk merk is een zeer waardevolle investering en vergt veel tijd. Elke branding expert kent het belang.
Om een merk neer te zetten die zo krachtig mogelijk is, moet de kern van een merk of organisatie helder in beeld komen. Het is belangrijk om een duidelijke identiteit te hebben voor de communicatie met de doelgroep.