Corinne Pool
Website en huisstijl voor diëtist
Met een focus op orthomoleculaire voeding en klinische Psycho Neuro Immunologie (kPNI) biedt Corinne Pool, gevestigd in Castricum, een diëtistenpraktijk die mensen ondersteunt bij hun gezondheid. Haar deskundigheid strekt zich uit tot geneeskunde, waarbij zij individuen begeleidt op het pad naar welzijn.
De opdracht omvatte het ontwerpen van een uitgebreide reeks communicatieproducten, waarbij de veelzijdigheid en dynamiek van het merkontwerp op indrukwekkende wijze werden getoond. De focus lag hierbij specifiek op het ontwerp van het logo, de huisstijl en de realisatie van de website.
Producten
- Logo
- Communicatiemiddelen
- Huisstijlhandboek
- Website (ontwerp + uitwerking)
Resultaat
Een professionele huisstijl met bijbehorend handboek, geschikt voor diverse communicatie-
middelen, ontwerp en technische uitvoering website: modern.
Onze oplossing
Bij het vormgeven van de nieuwe huisstijl was het cruciaal om een passende uitstraling te creëren die aansluit bij de voorkeuren van de doelgroep. Een zorgvuldig uitgedachte huisstijl omvat vaak diverse elementen, waaronder het logo, de kernboodschap, het kleurenpalet, het lettertype, de opmaak en de visuele stijl.
Het doel was om een huisstijl te ontwikkelen die tijdloos, herkenbaar en eigentijds oogt. De huisstijl moet op een consistente manier de aandacht trekken van de doelgroep door gebruik te maken van kleuren en vormen.
Heel blij het het resultaat en kijk uit naar een duurzame samenwerking!
Corinne Pool - Eigenaar
De resultaten
Een consistente visuele identiteit, die zowel op kleine promotiematerialen als op grote bedrijfsvoertuigen een blijvende indruk achterlaat, is het resultaat van het afgeronde project. Deze identiteit versterkt de merkherkenning op diverse schaalniveaus. De veelzijdige huisstijl biedt de flexibiliteit om zich aan te passen aan verschillende communicatieplatforms, van gedrukte materialen tot digitale presentaties. Op deze wijze draagt het project bij aan een consistente en krachtige merkbeleving.
Cijfers
- Positieve feedback van doelgroep voor nieuwe huisstijl
- 110% boven doelstellingen voor bereik en impact
- 34% boven doelstelling voor terugkerende klanten
- Eerste jaar doelstellingen gehaald sales
Meer weten?
Wil je weten hoe we jouw organisatie of merk verder kunnen helpen?
Neem dan contact op met Rick. Of bekijk andere projecten.